Direktlänk till inlägg 10 mars 2010

River

Av Ella & River Östberg - 10 mars 2010 10:30

Hittadae en till bild på äälskling fast det är Lee som har tagit fotot tror jag:S  

 
 
EvaLena Heinered

EvaLena Heinered

10 mars 2010 23:15

Hej Ella,
Ja, Smokie du såg på bilden är en 19 år gammal D-ponny. Hoppar som en gud och rör sig fint i dressyren. Fina hästar du har på bilderna.

Kul att du skriver från Härnösand. Min man (Barnens pappa) bor och aretar i Härnösand under veckorna. Han håller på med järnvägsbygget Ådalsbanan. Vi brukar hälsa på där ibland. :)

http://www.heinered.blogg.se

 
EvaLena Heinered

EvaLena Heinered

14 mars 2010 22:15

Hej Ella,
Där ser man så lite jag vet. Så kul. Den häst som är till salu är Little Zera. Hon är köpt för att tävla fälttävlan, men det blev hoppning och dressyr istället. Jättesnäll, men hon måste ridas ordentligt med sitsen och skänklarna för att hon ska samarbeta. Smokie Joe har Elina (www.itselina.blogg.se) fortfarande kvar.

http://www.heinered.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella & River Östberg - 5 april 2010 18:33

Hej detta e mitt sista inlägg. Kommer inte skriva någo mer:S Sorry;) ...

Av Ella & River Östberg - 24 mars 2010 18:36

Asså jag är ganska glömsk känner jag har typ inte bloggat på jääääääääääätttttttttttte lännge :P Sååååååååå ledsen:'( men vi har flyttat river fast jag kanske har sakt de:) Hoppas alla har e gott + jag har fyllt år säg grattis till mig. Hmmm har en...

Av Ella & River Östberg - 21 mars 2010 19:10

Hej förlåt för att bloggen inte har varit uppdaterad:) Jag har varit i Vemdalen. Åkte i Onsdags eftermiddag:)  Men e hemma nu red river vid 4 gick så där. De blev för mycket i ridhuset. Vi ska flytta River i morron så nu kommer de bli Älandsbro nästa...

Tja

Av Ella & River Östberg - 16 mars 2010 19:50

Tja är typ hemma nu om jag inte sagt det:) HIHI Just nnu lyssnar jag på VÄRLDENS bästa sångare ohhhh Frida A.L får gissa vem det är haha:) Men jag mår mycket bra ska flytta Ricer på måndag de e betämt:)  River mår  också bra bra:P Puss hej<3   ...

Av Ella & River Östberg - 13 mars 2010 17:52

Hej hej nu är jag i Stockholm:) (River är inte själv) Aaa men  jag är i Stockholm í daqg har vi shoppat loss:P Hehe Köpte 2 par byxor 2 par skor 1 tröja och så fick jag ett par örhängen. Jag har också köpt en percing åt Frida. Det är Frida och henn...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards